خرید آنلاین شارژ پرداخت قبوض
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
متن های بسیار زیبا

ای یادگار لحظه های زیبا ، به احترام تمام زیبایی های دنیا هرگز فراموشت نخواهم کرد .

ماهی لب بسته را اندیشه ی قلاب نیست .

گفتند وفا پیشه کن و مردمی آموز / کردیم ولی یار وفادار ندیدیم .

فلانی ؟ می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است : می آیند ، می مانند ، عادت می دهند و می روند ، و تو در خود می مانی ، و تو تنها می مانی ، راستی نگفتی ؟ رسم تو نیز چنین است ؟ مثل همه ی فلانی ها

برچسب‌ها:
عاشقانه

خوشحالی که دلمو شکستی ؟ بدان ای نازنین آنچه شکستی تصویر زیبای خودت بود که در دلم ساخته بودی . تو اگر در تپش باغ خدا را دیدی ، همتی کن و بگو ماهی ها حوضشان بی آب است . توی شطرنج نگاهت مهره ی دلم چه ماته ، هرجای دنیا که باشی همیشه دلم باهاته . بوسه ابتکاریست از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد .عاشقانه کاش بدونی نبودنت یا تا ابد ندیدنت ، بهونه ای نیست برای از یاد بردنت . درون قلب من نام تو پیداست ، زبانت چون گلی خوش رنگ و زیباست ، مشو غمگین اگر از هم جداییم ، که بی مهری همیشه کار دنیاست .

برچسب‌ها:
عاشقانه احساسی

من آن غریبه ی دیروز ، آشنای امروز و فراموش شده ی فردایم ، در آشنایی امروز می نویسم تا در فراموشی فردا یادم کنی که دوستم داشتی .
خواستم یک اس ام اس توپ واست بفرستم ، وسط راه منفجر شد همه فهمیدند دوستت دارم .
هرگاه خبرهای بد را به عنوان یک نیاز به تغییر و نه یک خبر منفی پذیرفتید ، شما از آن شکست نخورده اید ، بلکه چیزهای تازه ای از آن آموخته اید . (بیل گیتس)
وقتی دل تنها کالاییست که خدا شکسته ی آن را می خرد ، پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم ؟

برچسب‌ها:
جوک خنده دار

سلطان غم ها پدر سلطان قلب ها مادر رسوای عالم عمه بعضی روزها انسان فقط خسته است نه تنهاست نه غمگینجوک خنده دار و نه عاشق فقط خسته است خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را ، به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی . اگر عشق نبود ، به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم ؟ کدام لحظه ی نایاب را اندیشه می کردیم ؟ و چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم ؟ آری ، بی گمان پیش از اینها مرده بودیم ، اگر عشق نبود !

برچسب‌ها:
جوک خفن

برو باشد ولی من هم خدا و عالمی دارم ، برو باشد ولی شبها اگر دیدی بد آهنگ است بدان من گریه می کردم که از دنیا دلم تنگ است ، من از دنیا گله مندم که از مهر تو کم دارم ، ببین یک خواهشی دارم مرا در خود کمی حل کن ، نگو رفتم خداحافظ کمی دیگر معطل کن .
دروغگو ، تو مگه نگفته بودی ستاره ی من فقط تویی ؟ حالا میبینم اون بالا داری باعث درخشیدن بقیه ی ستاره ها هم میشی !
انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد .
همیشه مست و شیدای تو بودم ، به فکر آرزوهای تو بودم ، تموم آرزوهای منی ، کاش یکی از آرزوهای تو بودم .

برچسب‌ها:
جملات جدید و زیبا

از افسر نگهبان به ریاست محترم دل : اینجانب عشق فارغ التحصیل رشته محبت از دانشگاه عاشقان افتخار دارم در یکی از شعبان قلب شما انجام وظیفه کنم . خانوم ها با گوشهایشان عاشق می شوند و مردها با چشم هایشان . (شکسپیر) عاشق بودن یعنی اینکه یه نفر دیگه هم آرزوهات رو بدونه .جملات زیبا اگه دنیا رو بهم بدن که بی خیال تو بشم ، تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم ! میدونی سخت ترین لحظه تو زندگی آدم چیه ؟ اینکه واسه کسی که دوستش داری یه تجربه باشی ! میان سجده سبز سحرگاهان اگر بر خاطرت رد شد خیال من ، دعایم کن .

برچسب‌ها:
جملات زیبا

بی تو در سینه ی من دل دیگه جایی نداره ، زندگی بی گل روی تو صفایی نداره ، از غم دوری تو ای گل یکدونه ی من ، دردی افتاده به جونم که دوایی نداره .
خانه ات سرد است ، خورشید را برایت پست خواهم کرد !
گاهی وقتها زندگی تمام حواسشو جمع میکنه تا ببینه تو چی رو بیشتر از همه دوست داری تا همون رو ازت بگیره ، کاش نفهمیده بود چقدر دوست دارم !
باغبون برای داشتن یه گل سرخ ، نوکری هزار تا خارو میکنه ، باغبونتم گلم !

برچسب‌ها:
اس ام اس خنده دار

پرنده ای که مال تو نیست صد تا قفس هم براش بسازی آخرش میره . وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . داستان زندگی من قصه ای است که متن آن وجود توست و پایانش نبود توست . خدایا !اس ام اس خنده دار من خودم حواسم به دشمنام هست تو حواست به دوستام باشه … من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم .

برچسب‌ها:
اس ام اس خنده دار جدبد

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم ، شده در زندگی لیلای عشقم ، و من مجنون عشقش در دیارم .
سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی .
چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان ، نه به دستی ظرفی را چرک می کنند ، نه به حرفی دلی را آلوده ، تنها به شمعی قانع اند و اندکی سکوت .

برچسب‌ها:
اس ام اس عاشقانه جدید

همیشه آرزوم این بود مخاطب خاصم بهم خیانت کنه و عکساشو بندازم تو شومینه بسوزه اس ام اس عاشقانه ولی خوب اولا که عکساشو ندارم ، دوما من اصلا مخاطب خاص ندارم و سوما هم بین خودمون بمونه ، شومینه هم نداریم … گاهی وقتا زندگی کردن پرنده ها توی قفس از هر کاری بهتره ، به شرطی که اون پرنده تو باشی و اون قفس دل یارت .

برچسب‌ها:
عاشقانه

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو ، تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو .
ز مرگم هیچ نمی ترسم ، اگر دنیا سرم ریزد ، از این ترسم که بعد از من ، گلم را دیگری بوسد .
هر ویترینی ارزش خیره شدن و هر عروسکی ارزش خریده شدن رو نداره .

برچسب‌ها:
اس ام اس جدید

می خواستم تو قلبت خونه کنم ، اونجا زمین گرونه ، ما که فقیریم ، تو چشات چادر می زنم . اس ام اس عشق به دوستی گفت : فرق من و تو چیه ؟ دوستی گفت : من آدمها را با سلامی آشنا می کنم تو با نگاهی ، من آنها را با اشک از هم جدا می کنم تو با مرگ . پرنده من همان زیبا پرستم ، که از چشمان زیبای تو مستم ، پرنده کن دعا تنها نباشم ، میان عاشقان رسوا نباشم .

برچسب‌ها:
اس ام اس

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن است .

اگر کسی را یافتید که حاضر بود برای حفظ رابطه تان از بدترین شرایط عبور کند ، هرگز عشقش را دست کم نگیرید
(موریس مترلینگ)

برچسب‌ها:
اس ام اس خیانت

در نهان به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند و در آشکارا از آنانی که دوستمان دارند غافلیم ، شاید این است دلیل تنهایی ما .

مگر میشود با سنگ انداختن های پیاپی در آب ، ماه را از حافظه آب گرفت .

برچسب‌ها:
جملات عاشقانه

میدونستی بیست و یکی دوست دارم ! بیستا واسه بیست بودنت ، یکی برا تک بودنت .

آنان که پاییز را دوست ندارند نمیدونند که پاییز همون بهاریست که عاشق شده ، پاییزتیم .

برچسب‌ها:
اس ام اس غمگین

بی بی سی ، یورونیوز ، سی ان ان ، آی بی سی ، ام بی سی ، الجزیره ، العربیه ، شبکه خبر ، همگی اعلام کردند : که من تورو خیلی دوست دارم .

گنجشک ها با این که تعدادشون خیلی زیاده بازم همدیگه رو میشناسند ، اما نمیدونم توی دنیا چندتا مثل من وجود داره که تو منو فراموش کردی .

برچسب‌ها:
اس ام اس عاشقانه

ای کاش تنهایی من گل سرخی بود که هنگام دیدار به تو می بخشیدم .

روزی که دلم پیش دلت بود گرو ، دستان مرا سخت فشردی که نرو ، روزی که دلت به دیگری مایل شد ، کفشان مرا جفت نمودی که برو .

برچسب‌ها:
اس ام اس تیکه دار

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنند ؟ میخواند به ما بفهمونند تو سکوت فاصله هم میشه گفت دوست دارم .

احساس خوبیه وقتی یک نفر دلتنگت باشه ، احساس بهتر اینه که یک نفر عاشقت باشه ، اما بهترین احساس وقتیه که یک نفر هیچ وقت فراموشت نکنه .

برچسب‌ها:
اس ام اس خنده دار

یک دستور ! مراقب بچه ها باش تا گلهارو نچینند ، اشتباه نکن ، من شهردار نیستم ، فقط نگران توام گلم .

دوثت دارم ، دوصط دارم ، دوسط دارم ، خلاصه همه جوره دوصت دارم .

برچسب‌ها:
شعر عاشقانه

به چشمانت که چون چشمان دریاست ، به لبخندت که چون لبخند گلهاست ، تورا همچون صبح فردا دوست دارم .

روشنی طلعت تو ماه ندارد ، پیش تو گل رونق گیاه ندارد ، گوشه ابروی توست منزل جانم ، خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد ، حافظ اگر سجده تو کرد مکن عیب ، کافر عشق ای صنم گناه ندارد .

برچسب‌ها:
جملات زیبا

همیشه منتظرت می مونم ، میدونم میای ، چشم به راه همیشگی تو .

نه از قبیله ابرم نه از تبار کویرم که بی بهانه بگریم که ترانه بمیرم ، دلم گرفته برایت ولی اجازه ندارم که از نسیمو ترانه سراغی از تو بگیرم .

برچسب‌ها:
جوک خنده دار

لبریز گلاب میشود چشمانت ، کم گریه کن آب میشود چشمانت ، هنگام خداحافظی ام گریه مکن ، حیف است خراب میشود چشمانت .

دو سوم کره زمین رو آب فرا گرفته ، اونوقت تو ماهی کوچولوی نازنازی تو تنگ دل من چیکار میکنی ؟

برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد